پاسخگویی مستقیم مدیرکل امور مالیاتی استان یزد در شهرستان اشکذر/ قدردانی فرماندار از حضور مدیرکل امور مالیاتی استان یزد در میز خدمت شهرستان اشکذر

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر با حضور در اداره امور مالیاتی شهرستان، ضمن دیدار با علی خورشیدی مدیرکل امور مالیاتی استان یزد، از اجرای پویش پاسخگویی تحول‌آفرین در شهرستان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان یزد، علی خورشیدی با اشاره به اهمیت نهضت پاسخگویی به مردم در دولت مردمی اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه‌های تحولی استان یزد اقدامات ویژه‌ای در ادارات امور مالیاتی استان در حال پیگیری و اجرا است.

وی گفت: در این راستا به جهت پاسخگویی به مردم و پیگیری مسائل مالیاتی مؤدیان در ادارات امور مالیاتی شهرستان‌های یازدگانه استان، پویشی تحت عنوان پویش پاسخگویی تحول آفرین برگزار می‌شود.

خورشیدی با تأکید بر اینکه این برنامه به صورت هفتگی در یکی از شهرستان‌های استان برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: این برنامه با هدف تکریم ارباب رجوع و رسیدگی مستقیم به مشکلات مؤدیان محترم صبح امروز در شهرستان اشکذر انجام شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان یزد همچنین  با اشاره به تفویض اختیار صددرصدی بخشودگی جرایم مالیاتی که رئیس سازمان مالیاتی کشور به مدیران کل استان‌ها واگذار نموده، اظهار داشت: بیشترین مراجعان به میز خدمت مؤدیانی هستند که تقاضای بخشودگی جرایم مالیاتی یا تقسیط مالیات خود را دارند.​​​​​​​