معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر: جلسه شورای اداری شهرستان اشکذر با حضور  " سید ابوالفضل موسوی " نماینده مردم یزد و اشکذر در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و  "محمدعلی طالبی " معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مسئولین و روسای ادارات شهرستان در محل فرمانداری اشکذر برگزار شد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این جلسه اولویت اول کشور در سال جاری را تحقق شعار سال بر مبنای برنامه‌های دولت تدبیر و امید برشمرد و افزود: اقتصاد مقاومتی یک مفهوم سلبی نیست و نباید با ایجاد محدودیت اشتباه گرفته شود بلکه می‌بایست با استفاده بهینه از ظرفیت‌های کشور و استان و شهرستان همراه گردد و این مهم با خلق ظرفیت‌های جدید و درنتیجه تولید ثروت و اشتغال دست‌یافتنی است.

 

طالبی همراهی و هم‌دلی همه ارکان نظام به‌ویژه مقام معظم رهبری را امیدبخش و یاری گر مسئولین در انجام فعالیت‌های پیشرو دانست و گفت: سال جاری رسالت بزرگ انجام مقدمات انتخابات سال آتی و نیز سرشماری عمومی نفوس و مسکن بر عهده ماست که می‌بایست با تعامل و ارتباط و همکاری مستمر با مردم و جلب مشارکت آن‌ها نسبت به انجام آن اقدام کنیم.

 

معاون استاندار تفکرات واگرایانه را به‌عنوان یکی از آفت‌های اجتماع برشمرد و بر استفاده از سرمایه‌های اجتماعی محلات و مناطق شهرستان تأکید کرد و اظهار داشت: مسئولین با همکاری نخبگان جامعه تمرکز خود را بر مسائل کلان شهرستان گذارند و با بهره‌گیری از توانمندی‌های شهرستان نقش قابل قبولی در توسعه استان ایفا کنند.

 

 نماینده مردم یزد و اشکذر در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در صحبت‌های خود از تشکیل مجمع نمایندگان حوزه‌های انتخابیه استان خبر داد و گفت: اولین جلسه این مجمع در هفته جاری باهدف رونق بخشی اقتصادی به بخش‌های مختلف با حضور مدیران نظارتی استان برگزار می‌شود.

 

" سید ابوالفضل موسوی "بابیان این‌که اولویت اول یزد بر طبق فرمایش مقام معظم رهبری مسئله آب است افزود: در آینده‌ای نزدیک شورای استانی آب با بهره‌گیری از نظرات اساتید و صاحبان فکر در خصوص مسئله آب تشکیل خواهد شد و از همگان خواست تا با مدیریت بهره‌وری مشکلات و موانع موجود کمبود آب را جبران نمایند.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی "فرماندار اشکذر نیز در صحبت‌های خود ضمن تقدیر از حضور معاون سیاسی استاندار و نماینده مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده‌ی شهرستان در حوزه‌های مختلف مرتبط با اقتصاد مقاومتی گفت: مسئولین در شهرستان اشکذر با بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود در زمینه کشاورزی چون تغییر سطح زیر کشت به گیاهان کم آب خواه باارزش افزوده بالا و نیز حمایت از بخش صنعتی باهدف رونق بخشی بیشتر سعی در تحقق اهداف دولت تدبیر و امید در راستای اقتصاد مقاومتی دارند.

 

در این جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین "محمدرضا طالبیان " امام‌جمعه اشکذر به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره و گفت: مردم و مسئولین باید با همدلی، وحدت ملی و ارج نهادن به تولیدات داخلی زمینه را برای رونق اقتصادی کشور فراهم کنند.