فرماندار اشکذر در جلسه شورای زکات عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ جلسه شورای زکات شهرستان اشکذر با حضور امام‌جمعه، فرماندار و اعضای شورا در کمیته امداد امام خمینی شهرستان اشکذر برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام "محمدرضا طالبیان" امام‌جمعه اشکذر در سخنان خود با اشاره به آموزه‌های دینی بر ضرورت پرداخت زکات در جامعه تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های متولی باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و وظایف ضمن آگاهی بخشی مردم به اهمیت و لزوم پرداخت زکات نسبت به جمع‌آوری و نوع مصارف این فریضه واقف اهتمام بیشتری از خود نشان دهند.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی " فرماندار اشکذر در این جلسه پرداخت زکات را نشانه بارزی از عمق باورهای مذهبی و فرهنگ اصیل دینی مردمان این دیار عنوان کرد و اظهار داشت: جمع‌آوری بالغ‌بر 230 میلیون تومان زکات توسط شورای زکات طی سال‌های گذشته مصدق این مطلب است.

 

"علیرضا خلیلی " رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اشکذر نیز با ارائه گزارش عملکرد دبیرخانه شورای زکات شهرستان افزود: با همکاری مستمر ۱۱ نفر از اعضا درصددیم تا با شفاف‌سازی و اعلام مصارف زکات،، همکاری با روحانیون، تشویق زکات دهندگان نمونه و بحث زکات واجب و مستحب گام‌های مؤثرتری در جهت انجام این فرضیه واجب الهی برداریم.