سرپرست فرمانداری اشکذر:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان اشکذر با  موضوع برنامه ریزی اوقات فراغت به ریاست سرپرست فرمانداری و حضور سایر اعضا ستاد در سالن کوثر فرمانداری برگزار شد.

 

 

سرپرست فرمانداری اشکذر بر لزوم غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان شهرستان در ایام تابستان اشاره و گفت: دستگاه های عضو ستاد باید ضمن استفاده از توان یکدیگر در اجرای برنامه های اوقات فراغت ، از موازی کاری و یکنواختی در اجرای برنامه ها پرهیز کنند.

 

 

 

هادی هادی نسب با بیان اینکه در برنامه ریزی اوقات فراغت نباید صرفا به پر کردن وقت دانش آموزان و ارائه آمار توجه شود، افزود: انتظار می رود دستگاه های شهرستانی با نظارت دقیق بر محتوای کلاس های آموزشی و برگزاری کلاس ها در محلی مناسب و متفاوت از شرایط مدرسه، ایجاد روحیه شاد و نشاط اجتماعی در دانش آموزان را مد نظر قرار دهند.

 

 

 

این مقام مسئول به اجرای برنامه های متنوع اوقات فراغت دستگاه های شهرستانی عضو ستاد اشاره و اظهار داشت: برنامه نشاط معنوی اداره اوقاف، جوانه های صالحین ناحیه مقاومت بسیج و کلاس های آموزش و پرورش در کانون های تربیتی شهرستان از جمله برنامه های شاخصی هستند که می طلبد تا اطلاع رسانی مناسب جهت حضور دانش آموزان مناطق مختلف شهرستان در این کلاس ها صورت گیرد.

 

 

 

هادی نسب خاطر نشان کرد:برنامه ریزی مدون دستگاه ها باعث می شود تا در پایان فصل تابستان خروجی مناسبی از برنامه ریزی ها صورت گیرد و بالطبع کمک می کند تا طرحی جامع و برنامه ای هدفمند برای آینده حوزه جوانان شهرستان ترسیم کنیم.

 

 

 

سرپرست فرمانداری اشکذر گفت: جهت دادن برنامه های اوقات فراغت شهرستان به سمت جلب مشارکت خانواده ها، فراگیری مهارت های اجتماعی و توجه به نشاط و شادابی می تواند نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی پیش رو جوانان داشته باشد.