فرماندار اشکذر خبر داد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، فرماندار اشکذر گفت: در راستای نظارت بر وضعیت بهداشتی کشتارگاه های دام و طیور پیرو مصوبه جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان، گشت های مشترک سر زده ای متشکل از نمایندگان مرکز بهداشت، شبکه دامپزشکی، فرمانداری و نیروی انتظامی موارد بهداشتی کشتارگاه ها را مورد بازرسی قرار می دهند.

 

هادی هادی نسب با بیان اینکه هدف اصلی این گشت های مشترک در راستای حفظ و حراست از سلامت عمومی شهروندان بوده است، افزود: طی بازرسی سرزده ای که در تاریخ  14 خرداد ماه از یکی از کشتارگاه های طیور واقع در شهرستان صورت گرفت، بازرسان متوجه میزان تقریبی 10 تن مرغ منجمد تاریخ گذشته و نزدیک به تاریخ انقضاء که به صورت مجدد اقدام به یخ زدایی و بسته بندی گردیده تا برای یکسال دیگر نگهداری و قابل عرضه به بازار باشد شدند.

 

وی خاطر نشان کرد: با تنظیم صورتجلسه و اخذ دستور دستگاه قضایی و همکاری عوامل نیروی انتظامی شهرستان این کشتارگاه‌ پلمپ گردید تا پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادستانی ارسال گردد.

 

فرماندار اشکذر با تشکر از همدلی مجموعه مدیریت شهرستان در انجام گشت‌های مشترک برای سلامت مردم عنوان کرد: اولویت اول و خط قرمز ما سلامت شهروندان خواهد بود و واحدهایی صنعتی که در زمینه های متفاوت خصوصا تامین مواد غذایی و مایحتاج مردم فعالیت می کنند الزاما وفق دستورالعمل های دستگاه ها موظف به رعایت موارد بهداشتی خواهند بود ودر صورتی که  منافع شخصی را بر سلامت جامعه ترجیح بدهند  با آنها برخورد شدیدی خواهد شد.

 

هادی نسب گفت: واحد فوق در سنوات قبل هم تخلفات عدم رعایت مسائل بهداشتی داشته  و می طلبد تا جهت متنبه شدن و عدم تکرار موارد مشابه اقدامات پیشگیرانه از طرف دستگاه قضایی با آن بعمل آید.