به گزارش روابط عمومي فرمانداري اشكذر، "محمدعلي شاه حسيني" در پيامي شانزدهم آذرماه روز دانشجو را تبريك گفت.

در اين پيام آمده است:

16آذر ماه تجلی آرمان خواهی غیور مردانی از جنس علم و ایمان و آگاهی است که با استکبار ستیزی خود، پیام استقلال خواهی و آزادی طلبی نهضت دانشجویی دانشجویان مسلمان ایرانی را در تاریخ متجلی ساختند. 16 آذر ماه 1332، روزی خاطره ساز در خاطر 61 ساله ایران اسلامی است. این روز، روایتی مستند از استکبار ستیزی سه تن از دانشجویان مسلمان و انقلاابی میهن اسلامی است که پیام آور عزت و شرف دانشگاه و نماد مقاومت جامعه دانشگاهی در برابر سلطه خارجی و خودکامگی داخلی است.

اين روز عزيز که در تقويم افتخارات ايران اسلامي بعنوان روز دانشجو نامگذاري گرديده است نقطه اوج ايستادگي و فداکاري دانشجوياني است که نقش ممتازي در تاريخ پرفراز و نشيب معاصر کشورمان داشته اند و با ایمان راسخ و عقیده استوار خویش برگهای زرینی را  بر تارک افتخارات این مرز و بوم افزوده اند.

روز دانشجو روز اعلام اعتقاد و اعتماد به نسلی است که نقشی اساسی و پایه ای در پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی داشته و برای ارتقای روز افزون معرفت و آگاهی، عزم خود را جزم نموده و کمر همت برای فتح سنگرهای علم و دانش بسته اند.

این روز را به تمامی دانشجویانی که مسیر دانش جویی و پویایی و کمال را طی می کنند تا به قله های رفیع بالندگی و رشد دست یابند، تبریک گفته و توفیق و سلامتی روز افزون اين قشر فرهيخته را از درگاه احدیت خواهانم.

محمدعلي شاه حسيني

فرماندار اشكذر