فرماندار اشکذر به مناسبت سالروز شكست آمريكا در صحراي طبس پيامي صادر كرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر، "محمدعلی شاه حسینی" در این پیام آورده است:

انقلاب اسلامى ایران از ابتداى شکل‏گیرى تاکنون، همواره با تهدیدات بسیار جدى نظام سلطه جهانى روبرو بوده و با اتکا به ایمان الهى و پشتوانه عظیم مردمى توانسته است ضمن کنار زدن این موانع، در مسیر تکامل و تحقق اهداف متعالى خویش گام بردارد.

حمله نظامى آمریکا به ایران در طبس، در پنجم اردیبهشت ماه 59 13یکى از نقشه های شوم دشمن بود که با امدادهاى غیبى الهى با شکست روبه‏رو شد؛ حادثه‏اى که همواره تجربه تلخى براى آمریکایی ها و چراغى فروزان براى مردم ایران در اعتقاد به حقانیت نظام اسلامى و ایستادگى در مقابل توطئه‏هاى دشمنان بوده است.

وقوع حادثه طبس و معجزات و امدادهای الهی که در آن شکل گرفت راوی حکایتی است که مشابه آن در ادوار مختلف و در عرصه‌های پیکار حق علیه باطل در 8 سال دفاع مقدس بارها و بارها رخ داده و مرور آن تفسیرگر روایت "یدالله فوق ایدیهم" است.

ضمن گرامیداشت پنجم اردیبهشت ماه و یاد و خاطره شهید والامقام این واقعه بزرگ سردار شهید محمدمنتظر قائم و نیز یاد و خاطره شهدای انقلاب، برآنيم تا با عبرت گرفتن از اين رخداد الهي، بيداري مستمر و هوشياري سياسي خويش را در پاسداري از ارزش ها و خون شهيدان حفظ كنيم و با شاهدان و امام شهيدان تجديد ميثاق كنيم كه در سربلندي ايران اسلامي و آبادي و آباداني اين آب و خاك و اجراي سياست هاي دولت تدبير و اميد و خدمت عاشقانه به مردم بزرگوار از هيچ كوششي فروگذار ننماييم. توفيق همه دوستداران انقلاب اسلامي را از حضرت باريتعالي مسئلت دارم.