به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، هادی هادی نسب سرپرست فرمانداری اشکذر بمناسبت بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در پیامی این روز را به فعالان عرصه اطلاع رسانی ، کارشناسان و رابطین روابط عمومی  تبریک گفت. 

 

متن پیام بدین شرح است:

 

نامگذاری بیست و هفتم اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی درتقویم کشورمان بیانگر اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی است و در حقیقت این روز فرصت ارزشمندی برای تقدیر از زحمات و تلاش‌های صادقانه سخت کوشان عرصه ارتباطات و روابط عمومی می باشد.

 

بی‌شک، دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش اصحاب خبر و رسانه به عنوان مشعل داران توسعۀ آگاهی که با به‌ کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، انکارناپذیر بوده و قابل تقدیر است.

 

اینجانب روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به همه مدیران و پرسنل روابط عمومی ادارات، سازمان ها و دستگاه های اجرایی شهرستان اشکذر تبریک عرض می نمایم، امید است با تعهد، مسئولیت پذیری و رعایت اخلاق حرفه ای کارکنان روابط عمومی در تمامی ادارات شهرستان، شاهد ارتقای سطح تعامل دستگاه های اجرایی با مردم و رسانه ها باشیم.

 

                                                                       هادی هادی نسب

                                                                        سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر