به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی نسب" فرماندار اشکذر در پیامی آغاز دهه مبارک فجر و چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

 

هادی هادی نسب در پیام خود آورده است:

بسمه تعالی

انقلاب اسلامی مردم ایران در سال ۵۷ با رهبری امام خمینی (ره) حرکت عظیم و منبعث از تعالیم الهی و دینی و برخاسته از دل امت اسلام و اقشار مختلف مردم و طغیان علیه طاغوت و اندیشه های طاغوتی بود و بر اساس سه اصل استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بنیان گرفت و از همان آغاز حرکتی الهام بخش و تاثیر گذار برای امت های آزاده جهان قلمداد شد.

 

انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، که در آن مردمان این کشور با اعتقادی وسیع و راسخ ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند.

 

اکنون مردم ایران در شرایطی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می دارند که آرمان مجاهدان و شهیدان تاریخ در قامت خون سردار دل ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش جوششی دوباره در روح این انقلاب دمیده است و صبح پیروزی بیش از هر زمان دیگری نوید روزهای روشن را برای الگوشدن انقلاب اسلامی در دیگر کشورها برای دستیابی به عزت، استقلال و آزادگی آن ملتها می دهد.

 

ما با شعار" انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت " در آستانه ورود به چهل و دومین بهار انقلاب بر روی ارزش ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی کرده و با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و وصایای امام عظیم الشان تمامی تلاش خود را در جهت اعتلای ایران عزیز به کار خواهیم گرفت.

 

اینجانب فرار رسیدن این ایام خجسته و جشن پیروزی انقلاب اسلامی را خدمت مردم شریف ایران، خانواده معزز شهدا و به ویژه اهالی متدین و ولایی شهرستان دارالمومنين اشکذر تبریک عرض نموده، عزت و اقتدار نظام اسلامی و سرافرازی ملت شریف ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.