فرماندار اشکذر در پیامی فرارسیدن دوم شهریور، آغاز هفته دولت و نیز روز کارمند را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، متن پیام بدین شرح است:

 

شهیدان رجایی و باهنر با توکل بر خداوند سبحان، تلاش بی وقفه و تاسی از فرامین امام راحل از لحظه لحظه توفیق خدمتگزاری استفاده نموده و با دلسوزی به گره گشایی از کار مردم و انقلاب اسلامی پرداختند.

 

هفته اول شهریور ماه، که با نام و یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر مزین و هفته دولت نامگذاری شده فرصتی برای سرمشق قراردادن راه، روش و منش این عزیزان در زمینه خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم است.

 

هفته دولت فرصت مناسبی است تا مردم قدرشناس ایران اسلامی با دستاوردها و تلاش های مجموعه دستگاه های دولتی آشنا شده و باور داشته باشند که دولتمردان خدمت به مردم و ایجاد جامعه ای سراسر امید، شور و نشاط را اولویت و سرلوحه کار خود قرار داده اند.

 

بدینوسیله با گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والا مقام ،از تلاش های مدیران ، کارکنان و کارشناسان دستگاههای دولتی که تلاش آگاهانه خود را پیش از گذشته معطوف رشد، بالندگی و توسعه شهرستان در زمینه های علمی ، فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی ، سیاسی ،عمرانی و ... نموده اند تقدیر و سپاسگزاری نموده و برای آنان از درگاه حضرت احدیت بهروزی ، سعادت و سربلندی مسئلت می نمایم.