به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، فرماندار اشکذر در پیامی دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را به همه سبزپوشان پرافتخار و حماسه ساز سپاه پاسداران تبریک گفت.

 

 

هادی هادی نسب در پیام خود آورده است:

 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سایه اتخاذ تدابیر حکیمانه بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت تا بتواند فلسفه وجودی خود را در صیانت از دستاوردها، آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی ایران معنا و تفسیر کند.

 

جایگاه بلند و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت‌های بی شمار جان بر کفان این نهاد انقلابی در طول هشت سال دفاع مقدس و دیگر عرصه‌ها  بر کسی پوشیده نیست و امروزه کارنامه پر افتخار سپاه در عرصه‏‌های مختلف، امیدهای فراوانی را بر مسؤلان نظام و همه دوستداران انقلاب ایجاد کرده، سپاهی که از خود مردم  است و ضرورت حضورش در همه صحنه ها غیر قابل انکار است.

 

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عالی مقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سرباز دلاور اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه پاسداران جان برکف و خانواده‌های معززشان تبریک عرض می نمایم.

 

امید است در سایه رهنمودهای حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا، این نیروی مکتبی و مردمی بیش از پیش در راستای تحقق رسالت‌های خویش موفق باشند.