پیام تبریک فرماندار اشکذر به مناسبت روز دانشجو

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر با صدور پیامی مناسبت 16 آذر روز دانشجو را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، متن پیام روح‌الله ردائی به شرح زیر است:

بدون تردید نقش اثرگذار روحیه مطالبه‌گری و برخورداری از علم و دانش تخصصی دانشجویان و آرمانخواهی، عدالت جویی و حرکات اعتدالی دانشگاه‌ها در تحولات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور بر کسی پوشیده نیست.

از آنجا که دانشجویان و جامعه دانشجویی نشاط دارند؛ تحرک بالایی دارند؛ حساس‌ترین قشر جامعه هستند و اتفاقات و مسائل را بدون دلیل نمی‌پذیرند؛ این خصوصیات آنها را به نگرش درست، درک و فهم عمیق از فضاهای مختلف جامعه بویژه مسئله اقتصادی سوق می‌دهد.

در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین امید است دانشگاه‌ها و دانشگاهیان با تقویت خودباوری ملی، تولید دانش و فناوری و توسعه شركت‌های دانش بنیان، شناسایی آسیب‌ها و استفاده مطلوب از فرصت‌ها برای نیل به اهداف نظام، اجرای منویات رهبری و برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دولت و دستیابی به استقلال همه جانبه ایران اسلامی گام بردارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر شانزدهم آذرماه ۱۳۳۲ این روز به یادماندنی در تاریخ مقاومت‌های ایران اسلامی و روز دانشجو را به همه دانشجویان فرهیخته، اساتید گرانقدر و دانشگاهیان عزیز شهرستان اشکذر، تبریک عرض نموده، امیدوارم با همت جهادی همه دلسوزان بالاخص جامعه دانشگاهی کشور، زمینه تعالی و رشد بیش از پیش ایران اسلامی فراهم گردد.

روح‌الله ردائی

فرماندار شهرستان اشکذر