به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "محمدعلی شاه حسینی" در پیامی نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها را تبریک گفت.

 

در این پیام آمده است:

تشکیل شوراهای اسلامی در نهم اردیبهشت ماه سال ۵۹ به  فرمان مدبرانه بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت  امام خمینی (ره) در راستای تکریم  هویت انسانی و ایجاد پل ارتباطی بین مردم و دولت صورت گرفت که همواره در موفقیت و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نقش به سزایی داشته است.

 

یقینا خدمت بی منت به ملت عزیز ایران اسلامی در لباس عضویت در شوراها، توفیقی بزرگ برای منتخبین و معتمدین مردم است که باید بر اساس آیه شریف « وَالَّذِینَ اسْتَجَابُوا لِرَبِّهِمْ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَمْرُهُمْ شُورَی بَیْنَهُمْ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنفِقُونَ » از لحظه به لحظه آن در راستای عمل به وظایف  و تکالیف دینی و قانونی خود استفاده و بهره های معنوی فراوان ببرند.

 

بدین وسیله فرا رسیدن نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراهای اسلامی را به همه اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان اشکذر که تنها با هدف خدمت صادقانه و خالصانه به مردم پا به عرصه حل مسائل و مشکلات شهری و روستایی گذاشته، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزونتان را از آستان بی منت ایزد منان خواستارم.

 

محمدعلی شاه حسینی

فرماندار شهرستان اشکذر