فرماندار اشکذر با صدور پیامی فرا رسیدن دوازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر را به تمامی تلاشگران عرصه کار و جهاد و تولید تبریک گفت.


هادی هادی نسب در پیام خود رونق تولید در کشور و اقتصاد پویا را مرهون عزم و جدیت کارگران زحمتکش عنوان کرد و گفت:کارگران بازوان حركت جامعه به سوي رشد، تعالي و شكوفايي هستند که لحظه‌ای از تلاش و جدیت در عرصه‌های مختلف دست برنداشته و امروز چرخ‌های تولید به دست توانای آنها در حال حرکت است.


هادی هادی اظهار داشت: بي شك بخش عظیمی از پيشرفت هاي حاصل شده در مسیر اقتصادی به برکت ایثار و مجاهدت شبانه روزی این قشر از جامعه بوده که باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.


فرماندار اشکذر به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید" اشاره وبرنامه‌ریزی برای ایجاد انگیزه در این قشر مولد جامعه جهت زمینه سازی رونق و جهش تولید و پیشبرد اهداف کشور در بخش‌های مختلف تولیدی، اقتصادی و صنعتی تاکید کرد.


هادی نسب ضمن تقدیر و تشکر از همه کارگران متعهد، سختکوش و پرتلاش و ارج نهادن به زحمات تلاشگران عرصه اقتصادی، فرا رسیدن روز کار و کارگر را به جامعه بزرگ کارگری شهرستان اشکذر  تبریک و تهنیت عرض نمود و ابراز امیدواری کرد با مساعدت مسئولان استان مقدمات برای ارتقا نمایندگی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان  به اداره مستقل جهت تحقق بهتر مطالبات این قشر زحمتکش در دومین شهرستان صنعتی استان با داشتن 18 هزار نفر جمعیت کارگری فراهم گردد.