پنجم جمادی‌الاولی سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س)

پیام تبریک فرماندار اشکذر به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر با صدور پیامی سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س)  و روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، متن پیام فرماندار روح‌الله ردائی به شرح زیر است:

فرخنده زاد روز بانوی عظیم الشان اسلام و بزرگ پرچمدار مکتب عاشورا، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)، که به حق می‌توان ایشان را اسوه صبر و بردباری و پرستار نهضت و انقلاب حسینی نامید؛ را تبریک می گویم.

قطع به یقین، تعیین روز میلاد دُرّ گرانبهای دریای مهر و عطوفت، حضرت زینب(س) به عنوان روز پرستار، ادای احترام به عزیزانی است که برای بازگشت مجدد نعمت بزرگ سلامتی به جامعه، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی ورزند.

نمود بیش از پیش قدر و منزلت پرستاران در اوج بیماری کرونا بروز یافت و خدمات ارزنده آنان در ذهن مردم ایران ثبت و ضبط شد؛ به گونه‌ای که مردم سال‌های سال این خاطره خوب ایثارگری پرستاران عزیز را فراموش نخواهند کرد.

باتبریک مجدد میلاد باسعادت الگوی صبر و ایثار علوی، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)، روز پرستار را به آحاد مردم شریف ایران اسلامی بالاخص پرستاران وکادر درمانی صبور و ساعی شهرستان اشکذر تبریک وتهنیت عرض نموده و با ارج نهادن به مقام شامخ شهدای جامعه پرستاری و قدردانی از زحمات بی‌شائبه و تلاش‌های ستودنی این جامعه فرهیخته، توفیقات روزافزون خادمان صادق و مجاهد نظام سلامت کشور در پرتو توجهات حضرت ولی عصر(عج) را ازدرگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

روح‌الله ردائی- فرماندار شهرستان اشکذر