با احترام به ساحت مقدس معصومین؛

فرماندار اشکذر در پیامی ضمن ابراز تسلیت سالروز شهادت امام هادی (ع) فرارسیدن عید نوروز و حلول سال 1397 را به مردم دیار دارالمؤمنین تبریک گفت.

 

متن پیام بدین شرح است :


بسم‌الله الرحمن الرحیم


رسول گرامی اسلام (ص) فرموده است:


«آن‌کسی که با تغییر دنیا از وضعی به وضع دیگر آگاه نشود، از غافل‌ترین مردمان است»


نوروز نشانه آغاز راهی جدید برای نیل به آرمان‌های والای انسانی و زمانی برای تغییر و حرکت به سمت پیشرفت و عدالت است که تنها با پاک کردن دل‌ها و شستن چشم‌ها میسر و ممکن خواهد بود.


نوروز در سنت زیبای ایران عزیز بهانه‌ای نیکو برای نزدیکی دل‌ها و پیوند آرزوهاست که خود می‌تواند فرصتی مغتنم باشد تا با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم لحظه‌ای از تلاش و کوشش برای رسیدن به ایرانی آباد، آزاد، توسعه‌یافته با معنویت، آرامش و امید دست برنداریم.


اکنون‌که به لطف و مدد خداوندی و به برکت وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی و پشتیبانی و همراهی مردم عزیزمان قریب به چهل سال در مسیر سازندگی و ارتقا روزافزون ایران گام برداشته‌ایم امید داریم سال جدید را نیز با حرکتی جهادی در جهت کسب رضایت دوچندان مردم دیار دارالمؤمنین آغاز کنیم.


این‌جانب ضمن ابراز تسلیت سالروز شهادت امام هادی (ع) فرارسیدن سال نو و نوروز باستانی را خدمت خانواده معزز و معظم شهدا و ایثارگران و مردم فهیم و قدرشناس شهرستان اشکذر تبریک عرض نموده و فروتنانه از باری‌تعالی طلب می‌کنیم که: «یا مقلب‌القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال.»