فرماندار اشکذر طی پیامی هفته نیروی انتظامی را به سبزپوشان خدوم نیروی انتظامی تبریک و تهنیت گفت. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، متن پیام بدین شرح است:

 

مقام معظم رهبری فرمودند: "برنامه‌ها را بر «عقل و منطق»، «عزم و اقتدار» و «قانونگرايي و عطوفت» استوار كنيد تا تصويري كاملاً مطلوب از ناجا در ذهن مردم قدرشناس ترسيم شود."

 

امنیت و آرامش حاکم بر کشور، مرهون تلاش ها و رشادت کلیه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که همواره با از خود گذشتگی این موهبت ارزشمند را برای ملت عزیز ایران فراهم کردند.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز ناجا، هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت به ویژه فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان اشکذر که با تعهد، علاقه، پشتکار و جدیت، امنیت شهرستان را در زمینه پیشگیری و کاهش جرائم تامین نموده تقدیر و تشکر می نمایم.

 

امید آن دارم که تلاشگران عرصه نظم و امنیت در شهرستان با استعانت از درگاه خداوند متعال و در سایه رهنمود های فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) همواره پر صلابت و مصمم در پیشبرد ماموریت های این سازمان و هم چنین تامین امنیت پایدار شهروندان موفق و موید باشند.