متن پیام فرماندار اشکذر به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

باری دیگر جلوه باشکوهی از اقتدار و عظمت ملت ایران با حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات همزمان سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به نمایش درآمد و مردم ثابت کردند که با پیروی از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری با حضور بهنگام در میدان انتخابات، پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

 و اما برگزاری این رویداد بسیارمهم در شهرستان اشکذر، متأثر از عواملی همچون تشکیل ستاد انتخابات از ماه‌ها قبل، تعامل و همکاری مناسب هیئات اجرایی و نظارت و ادارات، حضور نامزدهایی از طیف‌های مختلف، ایجاد شور و نشاط سیاسی در فضای مجازی و درپایان حضور گسترده و مشارکت خوب مردم بود.

اینجانب از تلاش مستمر عوامل برگزاری انتخابات 1400، از جمله اعضای ستاد انتخابات شهرستان، نیروهای انتظامی و بسیج و شورای تأمین، دستگاه قضا و هیأت‌های اجرایی و بازرسی و نظارت، رسانه‌ها، صداوسیما، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و اقشار مختلف مردم در شهرها و روستاها و همچنین دستگاه‌های اجرایی و صنایع شهرستان اشکذر قدردانی می‌نمایم.

همچنین ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، به منتخبان مردم در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم بتوانند با تعامل و همکاری، گام‌های بلندی در راه توسعه هرچه بیشتر این شهرستان بردارند.

هادی‌نسب- فرماندار شهرستان اشکذر