به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، فرماندار اشکذر به مناسبت درگذشت پدر بزرگوار شهید ابوالقاسم مختاری پیام تسلیتی صادر نمود.

 

هادی هادی نسب در پیام خود آورده است:

 

نسل پدران و مادران بزرگوارشهدا  نسلی هستند که در غربت بی کسی و فراق فرزندانشان آهسته آهسته و بی سر و صدا از بین ما می روند.

 

خبر درگذشت پدر بزرگوار شهید والامقام ابوالقاسم مختاری، پدری که خالصانه و برای رضایت حضرت حق، عزیزترین سرمایه ی خویش را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا نمود تا حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشد موجب تاثر و تامل خاطر شد.

 

مرحوم حاج علی مختاری در سن93 سالگی  32 سال پس از دوری از فرزند در سالروز شهادت فرزندش، به دیار حق رهسپار شد و به فرزند شهیدش پیوست.

 

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده این مرحوم تسلیت عرض نموده و برای وی رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزند شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

 

لازم به ذکر است شهید ابوالقاسم مختاری در هفدهم فروردین ماه سال 1367در سن 18 سالگی در عملیات بیت المقدس چهار در منطقه شاخ شمیران مورد اصابت ترکش قرار گرفت و به فیض شهادت نائل شد و پیکر مطهرش در زادگاهش در حسینیه روستای حسن آباد به خاک سپرده شد.