به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، فرماندار اشکذر در پیامی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی سردار سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست تروریست‌های آمریکایی را تسلیت گفت.

 

هادی هادی نسب در پیام خود آورده است:

 

 

"من المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا"

 

شهادت سردار دل ها، سردار حاج قاسم سلیمانی، چهره ننگین آمریکا را به عنوان دشمن اصلی ملت های منطقه بیش از پیش افشا خواهد کرد.

 

سردار سلیمانی با اراده ای آهنین و ایمانی الهی، با سربلندی زندگی و مبارزه کرد و با افتخار و عزت، جان خود را فدای آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمود و بی شک، خاطره آن همه ایثار و رشادت هرگز فراموش نشده و بر جریده تاریخ عشق به شهادت و وصال به معشوق ماندگار خواهد ماند.

 

اینجانب ضمن محکومیت اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیروهای آمریکایی در به شهادت رساندن مجاهد بزرگ، سردار سرفراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از یارانش، این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا (مدظله العالی)، نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران اسلامی، مردم دیار دارالمومنین شهرستان اشکذر، خانواده بزرگوار ایشان و نیروهای مقاومت اسلامی تسلیت عرض می نمایم.

 

                                                                                    هادی هادی نسب

                                                                               فرماندار شهرستان اشکذر