پیام سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر به مناسبت آغاز دهه فجر

روح‌الله ردائی سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی ایران بویژه شهیدان احمدی و دیاله از خطه رستاق، فرارسیدن ايام مبارک دهه فجر را به همه فجرآفرينان بویژه مردم شهیدپرور شهرستان اشکذر تبریک گفت.

ردائی در پیام خود آورده است:

این روزها، روزهایی ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست، روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است؛ انقلابی که رساترین فریاد تاریخ ایران، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند. انقلابی الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی و روزهایی برای گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهیدان انقلاب اسلامی ایران بویژه شهیدان احمدی و دیاله از خطه رستاق شهرستان شهیدپرور اشکذر.

و اینک در آغاز دهه مبارک فجر، درحالی به استقبال چهل و چهارمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می‌رویم، که جهانیان از توان و اراده ایرانی، انگشت حیرت به دهان گرفته‌اند و از جایگاه ایران بر قله‌های رفیع اقتدار متحیر مانده‌اند.

اینجانب ضمن گراميداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، فرارسیدن ايام مبارک دهه فجر را به همه فجرآفرينان و تمامی خدمتگزاران صديق نظام مقدس جمهوری اسلامی و آحاد مردم شهيدپرور شهرستان اشکذر تبریک عرض نموده، شادکامی و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را از درگاه حضرت باری‌تعالی مسئلت می‌نمایم.

روح‌الله ردائی

سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر