به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی نسب" فرماندار به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره بخشدار شهید سیدرضا میرباقری فیروزآبادی و اجرای برنامه افتخار کوچه ها، آبروی محله پیامی صادر نمود.

 

متن پیام بدین شرح است:

«بسم ربِّ الشهداء و الصديقين»

 

شهیدان، کبوترانی که در یک سحرگاه، ندای رستاخیز در گوششان طنین ‏افکن شد و با کوله ‏باری از اخلاص بر دوش، لبیک‏ گوی دعوت معبود شدند.

 

شهید سیدرضا میرباقری از شهدای کارمند شهرستان بود که در سنگر خدمت به عنوان کارمند نمونه استانداری یزد  با مسئولیت بخشداری و در سنگر جهاد و مبارزه جبهه حق علیه باطل خوش درخشید و با نثار خون پاک خود در راه اعتلای میهن اسلامی به فیض شهادت نائل شد.

 

برنامه افتخار کوچه‌ها، آبروی محله‌ از برنامه های فرهنگی است که برای ایجاد ارتباط بیشتر با خانواده شهدا به روش تجمیع مردم در  منزل شهدا برگزار می شود و به مردم یادآوری می کند که فداکاری، گذشت و جانفشانی شهدا موجب امنیت کشور است و این شهدا هستند که آبروی کوچه ها و محلات شهر و دیار ما هستند.

 

ویژه برنامه افتخار کوچه ها، آبروی محله تلاش می کند ضمن بزرگداشت یاد شهدای والامقام دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت را بیش از پیش در جامعه ترویج دهد.

 

برنامه این هفته آبروی محله‌ به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشکذر و با همکاری حوزه مقاومت خاتم الانبیا به مناسبت گرامیداشت شهید سیدرضا میرباقری در فیروزآباد برگزار خواهد شد، بدینوسیله از عموم مردم شهید پرور شهرستان اشکذر  دعوت می نمایم در این ویژه برنامه که همراه با خاطره گویی هم سنگران و مداحی ذاکرین اهل بیت پنجشنبه شانزدهم آبان ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در محل مسجد جامع فیروزآباد برگزار می شود شرکت نمایند.