دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر ظلمت وتاریکی، با انقلاب اسلامی خویش، صفحه های زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و ندای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جهانیان طنین‏ انداز کرد. دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ سربلندي و عزت ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

22 بهمن اوج شكوه و عظمت پيروزي ملتي مسلمان و متكي به آرمان هاي ائمه (ع) برعلیه طاغوت است كه ياد و خاطره حماسه سازي هاي آنان هرگز از صفحه تاريخ و ذهن مردم ايران و جهان محو و زدوده نخواهد شد.

امروز به برکت انقلاب اسلامي ملت ایران زنده و با نشاط با جوشش و بالندگی، شعارها و هدف های ملت و دولت تدبیر وامید یکسان و همه با سمت و سوی ایرانی بزرگ و آباد و متّحد و الگو برای دیگرکشورهای اسلامی و آفاق آینده، روشن و تاب ناک است.

اينجانب در در آستانه بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند کشور عزیزمان بر خود لازم می دانم، ضمن گرامیداشت ياد و خاطره شهدا و امام(ره) شهدا، سی و ششمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و ریاست محترم جمهور و دیگرخدمتگزاران نظام و بويژه مردم شریف شهرستان اشکذر تبریک و شادباش عرض نمایم. از خدای سبحان خواهانم که توفیق احیای همیشگی و پاسداشت این ارزش ها را به همه ما عنایت فرماید.

محمدعلی شاه حسینی

فرماندار اشکذر