به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، فرماندار اشکذر با صدور پیامی فرا رسیدن 14 تیر ماه روز شهرداری ها و دهیاری ها را تبریک گفت.

 

هادی هادی نسب در پیام خود آورده است:

 

14تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها فرصت مناسبی است تا عملکرد مدیران شهری و روستایی را در مسیر خدمتگزاری به مردم برای فراهم ساختن فضایی مطلوب بر اساس قابلیت ها و ظرفیت ها ارج نهاده و ضمن قدردانی از فعاليت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در این عرصه، به ارزيابی عملکرد و فعاليت های اين نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.

 

نقش امروز شهرداری ها و دهیاری ها در توسعه و آبادانی شهرها و روستاها همواره بی بدیل بوده و ضرورت دارد شهرداران و دهیاران به عنوان منتخبین شوراهای اسلامی با هم‌افزایی و تعامل مناسب با شوراها، مردم و مسئولان همت شبانه روزی را در سنگر خدمت رسانی مدیریت و توسعه شهرها و روستاها به کار گیرند.

 

اینجانب از خدمات شبانه روزی شهرداران و دهیاران و کارکنان پرتلاش شهرداری ها و دهیاری های شهرستان اشکذر تقدیر و تشکر نموده، امیدوارم با عزمی استوار و قانونمند و راهبردهای مناسب، پیشرفت و عمران و توسعه بیش از پیش را موجب گردند.