به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی نسب" در پیام خود آورده است:

 

 

تقویم تاریخ پرفراز و نشیب کشور ما در نیمه خرداد ماه، یادآور روزهای پر حادثه، غمبار و حماسی از جنس ایثار، شهادت و عروج ملکوتی خورشید جماران پس از سال ها مقاومت و هدایت است. چهاردهم خردادماه، سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز اندوه وداع با مردی است که نهضتی بی‌نظیر را در عالم پایه افکند و در تاریخ جاودانه مانده است.

 

 

امام بزرگوار، بزرگ مرجعی که احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) بود و شخصیت بی نظیری که در جهان بی روح و در عصر غربت معنویت و اخلاق و عدالت، برای برافراشتن پرچم دینداری و حمایت از محرومان و مستضعفان قیام کرد و با بسیج زنان و مردان برای مقابله با استعمار و استبداد، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مبتنی بر شعار "استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" در چارچوب دین و خردورزی بنیان نهاد.

 

 

اينجانب سالروز ارتحال ملكوتي امام راحل عظيم الشأن(ره) و همچنين سالروز قيام خونين 15 خرداد كه نقطه عطفي در شكل گيري و پيروزي انقلاب اسلامي ايران محسوب مي گردد گرامی می دارم. اميد است  با پاسداری از آرمان های والای بنیان گذار جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا و تحت فرامین مقام معظم رهبری، برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی بیش از پیش تلاش نماییم و بتوانيم رهرو خوبي براي راه روشن آن امام مهرباني ها باشيم.