به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر، "محمدعلی شاه حسینی" به مناسبت نهم دیماه و دوازدهم دیماه سالروز سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان یزد پیامی صادر کرد.

در پیام فرماندار اشکذر آمده است:

نهم دی ماه روز تجدید بیعت تاریخی مردم متدین ایران عزیز  با ولایت، امام و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی بود که به دشمنان نشان داد که پیوند ملت با آرمان‌های امام، شهدا، انقلاب و ولایت، پیوندی عمیق و ناگسستنی است و عشق و ارادت مردم به رهبر محبوبشان عمیق و ریشه در اعتقادات دینی دارد.

مردم خداشناس ایران اسلامی در حماسه‌ای ماندگار در ۹ دی ثابت کردند که همچون دژی مستحکم در مقابل توطئه ایستاده‌اند و در زیر پرچم ولایت آماده جانبازی و فداکاری هستند.

و اینک که در آستانه دوازدهم دی ماه سالروز سفر پر خیر و برکت رهبر فرزانه انقلاب به دیار دارالعیاد و دارالعلم قرار داریم یاد میکنیم آن حضور معنوی که مردمان این دیار را سراسر شور و سرور کرد و درود می فرستیم بر مردمان ولایت مدار استان یزد که با حضور بی نظیر خود در استقبال از رهبرشان سراز پا نشناختند و برگ زرین دیگری در تاریخ افتخارات استان رقم زدند.

اینجانب  ضمن گرامیداشت سالروز آن سفر پرخیر و برکت،  از خدای متعال برای مردم شریف دیارمان سلامتی و سربلندی و برای ایران اسلامی افتخار و سرافرازی بیش از پیش در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج)  مسئلت می نمایم.

محمدعلی شاه حسینی

فرماندار اشکذر