"محمد علی شاه حسینی" فرماندار اشکذر به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر متن پیام به شرح ذیل میباشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

روابط عمومی هنر برقراری تعامل و ارتباط بین افکار عمومی و مدیران به منظور افزایش کارآیی در ادارات و سازمانهاست و مدیرانی که با تقویت روابط عمومی  خود در برقراری ارتباط سازنده با  مخاطبین خود تلاش می کنند به یقین  از موفقیت بیشتر در نزد افکار عمومی برخوردارند.

نام گذاری 27 اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی و پاسداشت تلاش‏های فعالان این عرصه، فارغ از احترام و توجه به بخشی از نیروی انسانی در جامعه، ارج نهادن به فعالیتی لازم و ضرورتی سازمانی در عرصه اجتماعی است.اگر ارتباطات معقول و منطقی بر اساس ارزش های جامعه بنا و پی ریزی گردد ، عمده ترین عامل توسعه انسانی است.روابط عمومی با تلاشی آگاهانه موجب خلق جامعه ای انسانی تر بر مبنای همیاری گسترده تر است و گسترش دهنده ی ژرفای معنای عمیق انسانی است.

اینجانب بر خود فرض می دانم ۲۷ اردیبهشت ماه روز  ارتباطات و روابط عمومی را به کلیه دست اندرکاران عرصه روابط عمومی  تبریک و تهنیت عرض نمایم ، از خدای متعال برای کلیه عزیزان  سلامتی همراه با عزت و سربلندی آرزومندم.

امید است با عنایت معبود بی همتا و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و با شعار دولت و ملت ،  همدلی و همزبانی  در راستای خدمت به مردم شریف شهرستان اشکذر موفق و موید باشید.

محمد علی شاه حسینی 

فرماندار شهرستان اشکذر