به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، فرماندار اشکذر در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله دکترشهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، هفته قوه قضائیه را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

 

هادی هادی نسب در پیام خود آورده است:

 

نامگذاری هفته اول تیر ماه به عنوان هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی برای یاد کردن از تلاشگران عرصه عدل و داد، تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم دستگاه قضایی به ویژه تجلیل از مقام شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و سایرشهدای این عرصه است تا به نوعی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در نهاد قوه قضائیه پاس داشته شود.

 

قوه قضائیه با پاسداری از قانون اساسی مسئولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده دار است و بی تردید انجام این رسالت خطیر در سایه استقلال قضایی موجبات اعتماد عمومی و امنیت اجتماعی را فراهم می سازد.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر آیت الله دکتر بهشتی و یاران با وفایش، هفته قوه قضاییه را به مجموعه خدوم، متعهد و دست ‌اندرکاران دستگاه قضایی شهرستان اشکذر تبریک گفته و از پیشگاه باریتعالی برای آنان صحت و سلامتی، توفیق در خدمت شایسته به مردم و پاسداری از قانون و عدالت مسئلت می نمایم.