به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ فرماندار اشکذر در پیامی ضمن ابراز تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) به مردم شریف و متدین دیار دارالمؤمنین فرارسیدن چهلمین بهار آزادی را گرامی داشت.

 

محمدعلی شاه‌حسینی در این پیام آورده است:

 

انقلاب اسلامی همواره یادآور خاطراتی شیرین از تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم الهی و اراده‌ای سترگ از ملت بزرگ ایران بود که با رهبری آزادی‌خواهانه و عدالت‌طلبانه امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

 

دهه مبارک فجر و پيروزي انقلاب اسلامي به‌عنوان بزرگ‌ترین افتخار ملت مسلمان ايران سبب گردید تا اسلام تولدي دوباره يابد و انديشه معنوي و پاك این نهضت باعث شد تا سایر مسلمانان نیز پرچم آزادی‌خواهی و عدالت را به اهتزاز درآورند.

 

اينك در طليعه چهلمین سال این انقلاب ضمن ابراز تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و گراميداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام ایران عزیز، فرارسیدن ايام مبارك دهه فجر را به همه فجر آفرينان به‌ویژه مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم شهدا و ايثارگران و تمامي خدمتگزاران صديق نظام مقدس جمهوري اسلامي و آحاد مردم هميشه درصحنه و شهیدپرور شهرستان اشکذر تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را در سایه رهبری‌های مقـــام عظمای ولایــت از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.