پیام فرماندار اشکذر به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر با صدور پیامی این روز را به همه کارگران شریف و زحمتکش تبریک گفت.

متن پیام فرماندار اشکذر به شرح زیر است:

چشمه سارِ زلال زندگی با کار جلا و روشنی می‌یابد و کارگران، پیشگامان این حیاتِ بدیع و نشاط آفرینند؛ آنان که در عرصه اقتصاد کشور یکی از موثرترین اقشار در تحقق برنامه‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

در شرایط امروزی که پویایی تولید و شکوفایی اقتصاد ملی در برابر تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان، بیش از هر زمان دیگری ضرورت دارد؛ جامعه فهیم کارگری می‌کوشد با اراده‌ای راسخ و سرشار از امید و انگیزه، جهادگونه مسیر تولید و خوداتکایی را ادامه دهد و نقش کلیدی خود را در تحقق شعار سال ایفا کند.

مع‌الوصف،  اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات جهادگران جاده‌های سازندگی، فرارسیدن روز کار و کارگر را به تلاشگران عرصه کار و تلاش و تولید تبریک عرض نموده، در سالی که مزین به نام «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» است و در آستانه عید سعید فطر، از همه کارگران عزیزی که بار سنگین تولید و پیشرفت کشور را به دوش می‌کشند؛ بویژه جامعه ۲۰۲۰۰ نفری کارگران سختکوش و بزرگوار شهرستان اشکذر، از صمیم قلب تقدیر و تشکر می‌نمایم و سلامتی و بهروزی همه کارگران و خانواده‌های محترم آنها را از درگاه خداوند سبحان مسألت دارم.


روح‌الله ردائی- فرماندار شهرستان اشکذر