فرماندار اشکذر به مناسبت نهم دی‌ماه روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت و همچنين روز دوازدهم دی‌ماه، سالروز سفر مقام معظم رهبري به استان يزد پيام صادر كرد.

 

به گزارش روابط عمومي فرمانداری اشکذر "محمدعلی شاه‌حسینی" در این پيام آورده است:


بی‌شک مرد دیار دارالمونین از دی‌ماه خاطره‌ای خوش به یاد دارند روی که اقشار مختلف مردم اعم مرد و زن و پیر و جوان با قلوبی آکنده از مهر و چشمانی پر از اشک سراسیمه برای میثاق با امام امت خود شتافتند و دوان‌دوان خود را به میعادگاهشان در حسینیه امیر چخماق یزد رساندند تا با رهبر فرزانه خود دیدار کنند.

 

آری 12 دی‌ماه سال 86 در تاریخ سراسر افتخار یزد ماندگار شد و رهبر گران‌قدر ایران اسلامی با قدوم مبارک خویش در دارالعلم و دارالمونین خیروبرکت را به یادگار گذاشتند و ارمغان و دستاورد مادی و معنوی ایشان سراسر استان را فراگرفت.

 

اینک برماست تا به مناسبت 9 دی‌ماه همگام با آحاد مردم در روزهایی که ملت ايران در مقابله با دسیسه‌های دشمنان خارجي و استكبار جهاني قد برافراشت یک‌بار دیگر تجديد بيعتي با امام عظيم الشان انقلاب اسلامي و مقام معظم رهبري و شهيدان سرافراز و شاهدان هميشه داشته باشیم و با این عمل روح وفاق و همدلي در مقابله با استكبار جهاني را در سراسر كشور حاكم گردانیم.


این‌جانب ضمن گراميداشت اين ايام سراسر مبارک، برای رهبر عظیم‌الشأن صحت، سلامت و طول عمر و برای دولت خدمتگزار موفقیت را از درگاه ایزد منان خواستارم.