پیام فرماندار شهرستان اشکذر برای آغاز سال جدید

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر به مناسبت آغاز سال 1401 پیامی صادر کرد.

ردائی در پیام خود آورده است:

سال 1400 با همه مشکلات و فرازونشیب‌ها گذشت و علی‌رغم همه تحریم‌ها و تهدیدها و مشکلات فراوانی که در پیش رو داشت با ایثار، همدلی و وظیفه‌شناسی ملت بزرگ ایران و راهبری حکیمانه رهبرمعظم انقلاب اسلامی به خوبی سپری شد.

سالی که درکنار دیگر مسائل جامعه، شاهد تشدید شیوع ویروس کرونا و پیک‌های سوم تا ششم هم بودیم اما خدا را شاکریم که با زحمات و تلاش‌های تمام دست‌اندرکاران حوزه بهداشت و درمان و مشارکت و همدلی خوب مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و واکسیناسیون گسترده، بیماری کرونا به خوبی مدیریت شد و هم اکنون با اذعان کارشناسان بهداشت و درمان فضای بهتری در کشور حاکم است.


در سالی که گذشت مدیریت شهرستان تلاش کرد در مسیر معماری عمران و آبادانی، تضمین سلامت، رشد و شکوفایی فرهنگ و ادب، تعالی آموزش و پرورش، میراث‌داری تاریخ و آثار باستانی و در ارتباط با ارتقای شاخص‌های توسعه شهرستان گام بردارد.

گام های موثری در محورهای توسعه‌ای کشاورزی، صنایع و معادن، گردشگری، فرهنگی، علمی و آموزشی برداشته شد و دستاورد آن در سال 1400 آغاز نهضت ملی مسکن اشکذر، گازرسانی و آبرسانی به روستاهای بخش خضرآباد، بهره‌برداری از واحدهای تولیدی متعدد، تداوم نهضت مدرسه‌سازی و دیگر توفیقات بزرگی بود که همه مرهون زحمات مدیران، کارکنان و تمام دست‌اندرکاران حوزه اجرا و همراهی اقشار و گروه‌های مختلف مردم و ائمه جمعه و جماعات، شوراهای اسلامی شهر و روستا بود.

برگزاری انتخابات همزمان سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و مشارکت گسترده و حداکثری مردم و همچنین حضور پرشور و شعور مردم در راهپیمایی خودرویی و موتوری در روز 22 بهمن که به اذعان مردم در سال‌های گذشته این حضور بی‌سابقه بوده است؛ از جمله رویداد‌ها و حماسه‌های بزرگ و سیاسی چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی بود که پاسخی دندان‌شکن به تهدیدات سردمداران دشمنان جمهوری اسلامی ایران داد.


و چه خوب است که این ایام پایانی سال و آغاز سال جدید با خجسته ایام شعبان‌المعظم همراه است و در روزهای پایانی سال شاهد میلاد مبارک و خجسته منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج)هستیم.

و اینک نوروزی دیگر از راه رسیده و در سال جدید تلاش همه‌جانبه در راستای توسعه پایدار شهرستان و تلاش برای ارتقای خدمات و بهره
‎‌مندی مردم از امکانات بهتر و فعال‌سازی محورهای مختلف توسعه از جمله معادن، صنایع، گردشگری، سلامت، محیط‌زیست و کشاورزی پیشِ روی اهداف و برنامه‌های همه مدیران و مسئولان شهرستان خواهد بود و امیدواریم افتتاح و بهره‌برداری از بیمارستان خیّری حضرت زینب کبری (س) در شهرستان اشکذر از رویداد‌های بسیارخوب و شیرین نیمه اول سال 1401 باشد.

خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها به کمک مردم گام‌های بلندی برداشته‌اند و اکنون گام‌های بلندتری پیش‌روی ماست که باهم، هم پیمان می‌شویم که در راه بلند امام (ره) و شهدای گرانقدر با اهتمام جدی حرکت کنیم.

اینجانب فرارسیدن نوروز باستانی و تقارن آن با فرخنده ايام پرخير و برکت شعبان را به فال نيک گرفته و آغاز سال جديد و بهار طبيعت را به شما مردمان پاک، متدين، وظیفه‌شناس و ولایتمدار شهرستان اشکذر تبريك عرض نموده و سالي سرشار از سلامتي و تندرستی و عزت و كاميابي را از ایزد منان برایتان مسئلت دارم.

روح‌الله ردائی- فرماندار شهرستان اشکذر