فرماندار اشکذر خواستار شد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر ؛«محمد علی شاه حسینی » در نشست با رئیس ،دادستان و جمعی از قضات دادگستری شهرستان اشکذر که به مناسبت «هفته قوه قضائیه» برگزار شد اظهار داشت : حفظ اقتدار قوه قضائیه برای صیانت از حقوق شهروندان همواره مورد نظر مسئولین نظام بوده است که این مهم در شهرستان اشکذر نیز با رویکرد تعاملی دستگاه ها به نحوی مطلوب  در جریان است.

 

فرماندار اشکذر در این دیدار که معاونین وی و شهردار اشکذر نیز حضور داشتند ایجاد امنیت کنونی در این شهرستان را به واسطه فعالیت های موثر دستگاه قضا برشمرد و افزود : تعامل ادارات مختلف دولتی و دقت در حفظ استقلال دستگاه قضا به عنوان یکی از دلایل شکل گیری این دستاورد بزرگ است.

 

وی رضایت مندی بالای شهروندان از این مجموعه را مطلوب اریابی کرد و با اشاره به مطالبات به حق مردم در حوزه های مختلف از جمله محیط زیست عنوان داشت : اگرچه علارغم تلاش ها تاکنون انتظارات مردم به نحوی شایسته برآورده نشده است لیکن لازم است با تعامل و همکاری بیشتر مشکلات و دغدغه های کنونی شهروندان مرتفع گردد.

 

دادستان اشکذر نیز با اشاره به لزوم پاسخگویی به مردم به عنوان ولی نعمتان نظام و انقلاب عرضه داشت : توجه به حقوق عامه مردم رویکرد نخست دادستانی کل کشور است که در این شهرستان نیز پاسخ گویی و رفع مشکلات اجتماعی در اولویت برنامه های دادستانی قرار دارد.

 

«رضا ملکی» رفع مشکلات زیست محیطی را به عنوان مهم ترین خواسته مردم از دستگاه قضا دانست و تصریح نمود : انتظار می رود با همکاری دستگاه ها در جهت بهبود وضعیت محیط زیست رضایت حداکثری مردم جلب گردد.