همزمان با روز نوجوان؛

چهار ساعت پای درد دل شاگردها/ فرماندار شهرستان اشکذر پای حرف دل نوجوانان نشست

روح‌الله ردائی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان اشکذر، همزمان با روز نوجوان در نشستی صمیمی و چهار ساعته با عنوان "پدرانه" پای حرف دل نوجوانان شهرستان نشست و نوجوانان از نیازمندی‌های آموزشی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و تفریحی و برخی از مشکلات فرامدرسه‌ای شهرستان گفتند.

با حضور فرماندار شهرستان اشکذر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، شهرداران اشکذر و مجومرد و رؤسای ادارات آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی در نشستی چهارساعته با عنوان "پدرانه"، نوجوانان شهرستان از نیازمندی‌های آموزشی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و تفریحی و برخی از مشکلات فرامدرسه‌ای شهرستان گفتند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، روح‌الله ردائی در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسین فهمیده و سه شهید نوجوان واقعه امامزاده شاه‌چراغ شیراز، خواستار مطالعه دقیق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط نوجوانان شد.

ردائی در ادامه با اشاره به جریانات اخیر کشور جمهوری اسلامی، تصریح کرد: اتفاقات اخیر کشور ضرورت توجه بیش از پیش مسئولان به خواسته‌های جوانان و نوجونان را مسجل کرد و هدف از برگزاری این نشست همزمان با روز نوجوان نیز همین موضوع است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان اشکذر در رابطه با سؤال نوجوانان پیرامون کارهای فرهنگی، توضیح داد: خوشبختانه همدلی و هم‌افزایی بسیار خوبی میان دستگاه‌های فرهنگی شهرستان وجود دارد و امروز نسبت به گذشته، تلاش برای رشد و تعالی امور فرهنگی از اولویت‌های مدیریت شهرستان است.

روح‌الله ردائی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت داشتن روحیه مطالبه‌گری همراه با مطالعه دانش‌آموزان و دانشجویان، خاطرنشان کرد: باید حواسمان باشد دشمن از این روحیه مطالبه‌گری سوء استفاده نکند؛ چرا که دشمن درصدد است با استفاده از سواد رسانه‌ای قوی در جهت ضربه زدن به مردم و نظام جمهوری اسلامی قدم بردارد و با ایجاد ناامنی در کشورمان، پروژه سوریه‌سازی را استارت زده است.

ردائی در پاسخ به سؤالات نوجوانان در خصوص مسائل روز کشور با بیان اینکه امروز سکوت در مقابل مسائل کشور جایز نیست؛ به تبیین نقش اصلی دشمن در اتفاقات اخیر و برخی از شبهات ایجاد شده در اذهان عمومی پرداخت.

فرماندار اشکذر همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: چشم امید رهبر انقلاب به شما نوجوانان و جوانان است و وظیفه شماست که با ایمان قوی، خوب درس بخوانید و به فکر آینده درخشان این مملکت باشید.

گفتنی است مسئولان حاضر در این نشست نیز به ارائه پاسخ‌هایی پیرامون سؤالات نوجوانان در حوزه کاری خود پرداختند.