فرماندار اشکذر؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ "شاه‌حسینی" فرماندار اشکذر در دیدار با کاربران شعب اخذ رأی با تأکید بر اهمیت و حساسیت فعالیت کاربران درروند برگزاری انتخابات از تمامی عوامل اجرایی در شعب خواست تا با آنان همکاری مناسب داشته باشند.

 

شاه‌حسینی خطاب به کاربران شعب با تأکید بر نظم داشتن و پذیرش مسئولیت و آشنایی و اشرافیت به قوانین و مقررات گفت: موارد مذکور تنها با گذراندن دورهای آموزشی مستمر حاصل می‌شود.

 

وی با هشدار به اینکه اشتباهی هرچند کوچک از جانب متصدیان می‌تواند سرنوشت انتخابات را در برخی از شهرستان‌ها تغییر دهد تصریح کرد: برگزاری انتخاباتی موفق تنها با ریزبینی و حساسیت به اجرای صحیح قوانین و انجام مسئولیت‌های محوله به هریک از افراد حاصل می‌شود.

 

رئیس هیئت اجرایی شهرستان اشکذر ابراز امیدواری کرد: با بازدید از شعب و حضور در مانورهای آتی و نیز دقت و توجه مجریان شعب اخذ رأی شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و بانشاط در هفتم اسفندماه باشیم.

 

"ابوالحسنی" رئیس ستاد انتخابات شهرستان اشکذر نیز در صحبت‌های خود با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات مهم‌ترین فعالیت سیاسی دولت است افزود: همه امکانات خود را به کار گرفته‌ایم تا انتخاباتی پرشور و بانشاط در هفتم اسفندماه برگزار کنیم.

 

معاون فرماندار اشکذر در ادامه صحبت‌های خود تعامل با نماینده فرماندار و هماهنگی بین بخشی را مهم‌ترین وظیفه کاربران شعب اخذ رأی در هفتم اسفندماه برشمرد.