نماینده مردم یزد و اشکذر عنوان کرد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ در نشستی با حضور " سید ابوالفضل موسوی " نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد مسائل و مشکلات حوزه آب شهرهای اشکذر و خضرآباد بررسی شد.

 

نماینده مردم یزد و اشکذر در این نشست بابیان اینکه کارهای زیربنایی و پایدار در روستاها باید در اولویت باشد افزود: با ایجاد فعالیت‌های عمرانی و پایدار شرایط مناسب برای ماندگاری مردم در روستاها محیا گردد.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی "فرماندار اشکذر نیز قنوات بخش خضرآباد را رگ‌های حیاتی مردمان این دیار توصیف نمود و ابراز امیدواری کرد مشکلات زمین‌های واقع در بستر رودخانه و بهسازی قنات شهر خضرآباد در اسرع وقت مرتفع گردد.

 

"محمدمهدی جوادیان زاده " مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان یزد نیز در صحبت‌های خود ضمن تأکید بر حفظ منابع آب زیرزمینی و جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در بستر رودخانه‌ها از تسریع درروند بهسازی قنات شهر خضرآباد خبر داد.

 

"مهدی جعفری پور "شهردار اشکذر نیز بابیان اینکه برنامه‌ریزی‌ لازم برای استفاده از پساب‌های این شهر به‌منظور آبیاری بوستان‌های ایجادشده طی سال‌های اخیر انجام‌گرفته است اظهار داشت: در صورت تأمین آب کافی می‌توان فضای سبز بیشتری در شهر اشکذر ایجاد نمود.

 

"سید هادی حسینی "شهردار خضرآباد نیز ضمن تشریح مشکلات قنات شهر خضرآباد و نیز کمبود آب موردنیاز شهروندان به‌ویژه در ماه‌های گرم سال، بهسازی این کاریز را امری ضروری عنوان کرد و افزود: در صورت حمایت آب منطقه‌ای می‌توان با تعمیر و لای روبی میزان آب خروجی این قنات را افزایش داد.