باهدف تأکید بیشتر به رعایت حقوق شهروندان انجام گرفت؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر؛ کارگاه آموزشی طرح تکریم ارباب‌رجوع ویژه مدیران ادارات در راستای تحقق ماده 10 سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری به‌منظور بهبود، اصلاح و پاسخگویی متناسب به شهروندان شهرستان برگزار شد.

 

 در این جلسه که بازرسان استانداری نیز حضور داشتند فرماندار اشکذر در سخنان خود بابیان اینکه تکریم ارباب‌رجوع وظیفه‌ای شرعی است که تمامی مسئولین ادارات موظف به اجرای آن می‌باشند اظهار داشت: تکریم مردم و جلب رضایت ارباب‌رجوع و نیز پاسخگویی متناسب با رعایت ادب هنر است که مدیران باید نسبت به فراگیری آن همت گمارند.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی " با اشاره به روایات و احادیث بزرگان دینی در خصوص احترام به مردم از مدیران و کارمندان ادارات شهرستان خواست تا بااخلاق نیکو، صبر و شکیبایی و ارتباط مستمر با شهروندان در جهت رفع مشکلات همشهریان از هیچ کوششی دریغ نکنند.

 

در ادامه جلسه در خصوص شناسایی، اولویت‌بندی و شیوه‌های مناسب اطلاع‌رسانی به ارباب‌رجوع و فراهم نمودن امکانات برای آسایش شهروندان در ادارات بحث و تبادل‌نظر شد.