فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، همزمان با هفته قوه قضائیه و در جهت بررسی مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان، "هادی نسب" فرماندار اشکذر همراه با معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب اسلامی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و جمعی از کارمندان دادگستری شهرستان از واحد کاشی و سرامیک عقیق در شهرک صنعتی نیکو اشکذر بازدید و با مدیریت مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

 

فرماندار اشکذر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه کاشی عقیق در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید در شهرستان‌ گفت: اشتغال زایی بیش از 600 نفر در این واحد و رعایت مسائل زیست محیطی با عنوان واحدی که در نزدیکی محدوده شهری در حال فعالیت است دو مولفه ممتاز این مجموعه به شمار می رود.

 

هادی هادی نسب از تشکیل کارگروهی با حضور دستگاه های اجرایی شهرستان به منظور بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و شناسایی و رفع موانع تولید خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم با هماهنگی بین دستگاه‌های قضایی و اجرایی، اقدامات عملی برای تحقق شعار سال برداریم.

 

رئیس دادگستری شهرستان اشکذر با اشاره به نامگذاری سال "جهش تولید" از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: همه باید برای تحقق شعار سال تلاش کنند که بخشی از این انتظارت حمایت قضایی و حقوقی از تولید کنندگان و تسهیل شرایط برای رونق هر چه بیشتر فضای کسب و کار  است و این رویکرد در دادگستری شهرستان اشکذر مورد توجه قرار گرفته است.

 

محمد حسین دهقانی زاده به تدوین سند تحول قوه قضائیه اشاره و افزود: حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی  و حل موارد اختلافی بین دستگاه های دولتی و واحدها از موضوعات اولویت دار دستگاه قضایی در این سند تحول است که با جدیت در شهرستان پیگیری و دنبال خواهد شد.