باهدف هماهنگی بیشتر؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ نشست مشترک معاونین فرمانداری شهرستان‌های یزد و اشکذر به‌منظور بحث و تبادل‌نظر پیرامون اجرای فاز دوم سند چشم‌انداز برگزار شد.

 

معاون فرماندار اشکذر در این نشست اجرای فاز اول سند چشم‌انداز شهرستان اشکذر را موفق آمیز توصیف کرد و اظهار داشت: از دستاوردهای این کار شناسایی نقاط ضعف و قوت در شهرستان و برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهداف پیشرو است.

 

"علیرضا ابوالحسنی" بابیان اینکه ازجمله عوامل موفقیت سند چشم‌انداز هماهنگی و پیگیری مستمر مردم و ادارات در شهرستان بود افزود: افزایش تعامل و همکاری در اسناد توسعه و پیشرفت فی‌مابین شهرستان‌های یزد و اشکذر می‌تواند منافع خوبی در زمینه‌های مختلف برای هر دو شهرستان در پی داشته باشد.

 

"افسانه شهابی پور "معاون فرماندار یزد نیز در صحبت‌های خود اجرایی کردن سند چشم‌انداز در شهرستان یزد را از اولویت‌های کاری مجموعه تحت امر خود دانست و افزود: محیا بودن شرایط و بستر مناسب در سال جاری و نیز شروع برنامه 5 ساله "خوش‌آمد گویی به یزد " می‌طلبد با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و نیز تجربیات حاصل از فاز اول، تمام توان خود را برای اجرایی کردن سند در مرحله دوم به‌کارگیریم.

 

دکتر "سید محمدعلی مدرسی " مدیرعامل شرکت تدبیر و توسعه پرنیان و مجری طرح سند چشم‌انداز نیز در صحبت‌های خود نقش محوری شهرستان اشکذر و حرکت انجام‌شده طی سال‌های گذشته را مطلوب دانست و ابراز امیدواری کرد با تشکیل کارگروه مشترک در فرمانداری شهرستان‌های یزد و اشکذر شاهد انجام اقدامات عملی و مؤثر در سال جاری باشیم.