فرماندار اشکذر تأکید کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی‌نسب" فرماندار شهرستان اشکذر با همراهی "محمد شجاعان" مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در راستای حمایت از رونق اقتصادی و رفع موانع تولید از یک کارگاه تولید ادوات کشاورزی و باغداری بازدید کرد.

هادی‌نسب در جریان این بازدید با بیان اینکه از فعالیت استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع خلاق و فعالیت‌های نوآورانه بویژه در حوزه‌های کشاورزی و دامداری حمایت خواهیم کرد؛ خاطرنشان کرد: کمک به گسترش طرح‌های نوآورانه و فناورانه به منظور توسعه و افزایش تولیدات دانش‌بنیان، ایجاد اشتغال پایدار و افزایش سطح درآمد مددجویان را بدنبال خواهد داشت.

فرماندار اشکذر در ادامه  با اشاره به سیاست‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای توانمندسازی و استقلال خانواده‌ها برای کسب درآمد، اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی، ایجاد فرصت‌های شغلی و درآمدهای پایدار، وابستگی جامعه هدف کاهش یابد.

"محمد شجاعان" نیز در این بازدید با بیان اینکه هدف اصلي کميته امداد امام خمینی (ره) افزايش سطح رفاه مددجویان، ايجاد اشتغال پايدار براي ايشان است؛ اعلام کرد: آمادگی لازم جهت حمایت و به کارگیری طر­ح­های آزموده شده توسط پارک علم و فناوری را داریم.