فرماندار اشکذر؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ در آستانه هفته "کتاب و کتاب‌خوانی"مسئول و پرسنل کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر با فرماندار دیدار و گفتگو کردند.

 

فرماندار اشکذر در این دیدار با تسلیت جان‌باختگان حادثه واژگونی اتوبوس حامل زائران عتبات عالیات گفت: مطالعه اثربخش‌ترین روش در ایجاد هنجارهای صحیح و تغییر ناهنجاری‌های نادرست اجتماعی است و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با فراهم نمودن بسترهای لازم اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده است.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی " کتابداران را سربازان فرهنگی بی‌نام‌ونشان خواند و ضمن تقدیر از مسئول و کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر ابراز امیدواری کرد: سال آتی زمینه لازم مساعدت بیشتر خیرین برای بهسازی بخش‌های مختلف کتابخانه‌های شهرستان فراهم گردد.

 

فرماندار اشکذر در بخش دیگر صحبت‌های خود به رسوخ فضای مجازی در اجتماع اشاره کرد و بابیان اینکه هیچ‌چیز جای کتاب را در جامعه نمی‌تواند بگیرد از خدمات مؤثر انجام‌شده طی سال‌های اخیر در نهاد کتابخانه‌های عمومی تقدیر کرد.

 

مسئول کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر نیز با ارائه برنامه‌های این نهاد در هفته کتاب و کتاب‌خوانی گفت: برگزاری نشست کتاب‌خوان و جمع خوانی از برنامه‌های جدیدی است که طی سال جاری انجام‌گرفته است و خوشبختانه با استقبال خوب اعضا همراه بوده است.

 

"ولی‌الله حفیظی "بابیان اینکه در حال حاضر بالغ‌بر 2 هزار و هفت‌صد نفر در 7 کتابخانه شهری و روستایی عضویت دارند ابراز امیدواری کرد: با گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی و مراجعه بیشتر مردم به کتابخانه‌ها از خدمات این واحدها استفاده شود.