فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، فرماندار اشکذر در دومین جلسه مشترک شورای تامین و ستاد مبارزه با ویروس کرونا در سال جدیدگفت: داروخانه شبانه روزي از الزامات شهرستان است تا مردم در مواقع ضروري دسترسي آسان به دارو داشته باشند.

 

هادی هادی نسب اظهار داشت: داشتن داروخانه شبانه روزی حق طبیعی ومسلم مردم این شهرستان است و انتظار می رود تا با پیگیری های شبکه بهداشت ودرمان و دانشگاه علوم پزشکی استان و همکاری بخش خصوصی زمینه برای راه اندازی داروخانه شبانه و روزی در شهرستان محقق شود.

 

وی تاکید کرد: مطابق با ماده 26 قانون تاسیس داروخانه ها، چنان چه داروخانه ای به صورت شبانه روزی در شهرستان فعالیت نداشته باشد، داروخانه های روزانه موظف هستند با محوریت دانشگاه علوم پزشکی نسبت به ارائه خدمت در قالب کیشیک بندی اقدام نمایند.

 

فرماندار اشکذر ادامه داد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان موظف است نسبت به آماده نمودن لیست کشیک برای داروخانه هایی که در شرایط فعلی در شهرستان در حال فعالیت هستند اقدام نموده و نسبت به اطلاع رسانی برنامه کشیک به عموم شهروندان در قالب بنر اقدام لازم را صورت دهد.

 

رئیس قرارگاه مرکزی مبارزه با کرونا شهرستان اشکذر تاکید کرد: محدودیت در تردد به ویژه در روز 12 و 13 فروردین ماه در سطح شهرستان به ویژه مناطق ییلاقی بخش خضرآباد تشدید خواهد شد و نیروی انتظامی با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان به طور جدی از تردد خودروها جلوگیری خواهند کرد.

 

هادی نسب تصریح کرد: چنان چه تمرد، سرپیچی و اهانت به نیروهای انتظامی که وظیفه اعمال محدودیت در تردد را بر عهده دارند گزارش شود، موضوع توسط نیروی انتظامی به مراجع قضایی گزارش تا برابر با مقررات برخورد قانونی صورت گیرد.