فرماندار شهرستان اشکذر:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، فرماندار اشکذر با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و برخی از مسئولان شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس با امام جمعه اشکذر دیدار و گفتگو کرد.

"هادی هادی‌نسب" فرماندار شهرستان اشکذر در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان اشکذر اشاره کرد و افزود: مهمترین هدف ازاجرای برنامه‌های بزرگداشت این هفته، انتقال ارزش‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان امروزی  است.

هادی‌نسب با اشاره به برگزاری کنگره بزرگداشت 4000 شهید استان دارالعباده یزد در اسفندماه سال جاری، اظهار داشت: با عنایت به اینکه یادواره‌های شهدای شهرستان‌ها به عنوان پیش‌نیازی بر کنگره بزرگداشت شهدای استان برگزار خواهد شد؛ زمان برگزاری یادواره شهدای شهرستان اشکذر در آذرماه سال جاری را به ستاد کنگره شهدای استان پیشنهاد داده‌ایم.

فرماندار شهرستان اشکذر در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و همچنین ترویج فرهنگ شهادت از زمین خوردن کلنگ موزه دفاع مقدس در هفته جاری خبرداد.

نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر در این دیدار که مسئولان آموزش و پرورش شهرستان نیز حضور داشتند؛ با بیان اینکه برخی از مدارس و مراکز آموزشی شهرستان نیاز به مرمت و بازسازی دارند؛ اظهار داشت به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور مسئولان استان در هفته جاری کلنگ ساخت هشت مدرسه جدید در شهرستان اشکذر به زمین خواهد خورد.