با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش استان؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) و با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش استان، فرماندار اشکذر و جمعی از مسئولین آموزش‌وپرورش کلنگ ساخت یک آموزشگاه خیری ابتدایی در رضوانشهر به زمین زده شد.

 

فرماندار اشکذر در حاشیه این مراسم بابیان اینکه طی سال‌های اخیر در این شهرستان طرح‌های خیری فراوانی به‌ویژه در حوزه آموزش انجام‌گرفته است اظهار داشت: آغاز ساخت این آموزشگاه که چهارمین مدرسه ساخته‌شده از خیر رضوانشهری است نمونه بارزی از این فعالیت‌هاست.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی" افزود: فعالیت‌های خیری زمانی ماندگار و میراثی جاودانه خواهد بود که باهدف خدمت‌رسانی به مردم و در راستای رضایت پروردگار و نیت صادق انجام‌گرفته باشد.

 

"محمدعلی خواجه رضایی" مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان نیز در صحبت‌های خود ساخت آموزشگاه "ارگ رضوانشهر" را به‌عنوان سی و هفتمین طرح خیری در حال ساخت طی سال جاری عنوان کرد و گفت: این آموزشگاه شش‌پایه با زیربنای یک هزار و 500 متر و به‌صورت تلفیقی از معماری مدرن و سنتی ساخته خواهد شد.

 

در ادامه و به مناسبت بزرگداشت هفته تربیت اسلامی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان از چند مدرسه غیر مقاوم شهرستان اشکذر بازدید و دستورات لازم را برای بهسازی آن‌ها صادر کرد.

 

"احمد شیرزاد" سپس با حضور بر سر مزار شهید مختاری و نیز دیدار با مادر این معلم فداکار ضمن ادای احترام و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای سرافراز را گرامی داشت.