کمک هیأت عشاق‌الحسن رستاق به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد/ فرماندار اشکذر از برگزاری جشن گلریزان تا پایان ماه رمضان خبر داد

با حضور امام جمعه رستاق، فرماندار شهرستان اشکذر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و بخشدار مرکزی در ستاد دیه استان یزد، آیین آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد به همت هیأت عشاق‌الحسن رستاق و به نیابت از شهید امیرحسین قربانی از شهدای پرواز ۷۵۲ هواپیمایی اوکراین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، با حضور امام جمعه رستاق، فرماندار شهرستان اشکذر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و بخشدار مرکزی در ستاد دیه استان یزد، آیین آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد به همت هیأت عشاق‌الحسن رستاق و به نیابت از شهید امیرحسین قربانی از شهدای پرواز ۷۵۲ هواپیمایی اوکراین برگزار شد.

مصطفی دلاوری امام جمعه رستاق در این مراسم با بیان مطالبی درخصوص آثار و برکات و ضرورت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، از بانیان این حرکت خوب قدردانی و تشکر کرد.

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر نیز در این مراسم با بیان اینکه امیدواریم شهدا ما را مورد شفاعت خود قرار دهند؛ افزود: انشاالله شهدا کمک کنند در راستای کمک به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت قدم و پایدار باشیم.

ردائی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌های هیئت عشاق‌الحسن رستاق و خدمات ستاد دیه استان، به حدیثی از ائمه اطهار اشاره کرد و گفت: مروت و جوانمردی در سایه دینداری حرکت می‌کند و پیش‌نیاز مروت و جوانمردی، مردم‌داری است و قطعاً کسانی که در راستای آزادی زندانیان با جرائم غیرعمد تلاش می‌کنند؛ جزو جوانمردان و انسانهای بامروت هستند.

ردائی همچنین از برگزاری جشن گلریزان تا پایان ماه مبارک رمضان در شهرستان اشکذر خبر داد و با اشاره به ضرورت خدمت به مردم، خاطرنشان کرد: در این شرایط بد اقتصادی که چند سالی است مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، امیدواریم خیّران و نیکوکاران به میدان بیایند و دست‌گیر نیازمندان شوند.