به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان با حضور فرماندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، بخشداران و دیگر مسئولین شهرستان در محل سالن کوثر فرمانداری اشکذر برگزار شد.

"هادی هادی‌نسب"  فرماندار شهرستان اشکذر در این نشست با بیان اینکه برخی ادارات شهرستان خانه بر دوش هستند؛ اظهار داشت: پروژه احداث مجتمع ادارات باید هرچه زودتر کلید بخورد و در این راستا تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت.

هادی‌‌نسب در ادامه این نشست با اشاره به نقاط حادثه‌خیز جاده یزد-خضرآباد و ناایمن بودن این جاده خواستار تخصیص اعتبار جهت ساماندهی این جاده به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردم شد.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان با بیان برخی از مشکلات مرتبط با حوزه آب شهرستان خواستار همکاری و همراهی بیشتر استان در راستای مرتفع نمودن مشکلات مربوط به  به این حوزه شد.

"سید مجتبی حسینی‌پور" رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز که دراین نشست به صورت ویدیو کنفرانسی حضور داشت به ارائه توزیع پیشنهادی اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان  پرداخت و نظارت بر نحوه هزینه‌کرد اعتبارات و چگونگی عقد قراردادها را مورد تاکید قرار داد.

دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در حاشیه این نشست ضمن قول همکاری و مساعدت در رابطه با پروژه‌های مطرح در جلسه، خواستار تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام بصورت مشارکت عمومی-خصوصی بر اساس ظرفیت‌های قانونی شد.

در پایان این نشست روسای برخی ادارات شهرستان در خصوص طرح‌ها و پروژه‌های خود و نیازهای بودجه‌ای مرتبط با آن مطالبی را عنوان و از آخرین اقدامات درحال اجرا گزارشی ارائه نمودند.