فرماندار شهرستان اشکذر در جمع کارکنان شرکت لیلیان بافت:

کینه‌توزی‌های دشمن علیه ملت ایران نتوانست مانع پیشرفت این کشور شود

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در مراسم جشن انقلاب در شرکت لیلیان بافت گفت: علیرغم تمام تلاش‌های دشمن برای ایجاد مانع بر سر راه مردم ایران، اتحاد و همدلی این ملت پیشرفت‌های بزرگ این کشور را رقم زده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، روح‌الله ردائی به مناسبت جشن انقلاب و در جمع کارگران شرکت «لیلیان بافت» این شهرستان با اشاره به اینکه مردمان شهرستان اشکذر، مردمانی پرانرژی و پیشرو در صنایع مختلف هستند، اظهار کرد: مردمان این شهرستان از ابتدا در تمامی شرایط روی پای خود ایستادند و همین امر باعث شد تا امروز در تمام عرصه‌ها و صنایع مختلف پیشرو باشند.
 
وی افزود: توسعه شرکت «لیلیان بافت» یکی از موارد مورد بحث است و با توجه به اینکه در این شهرستان از نظر نیروی کار با مشکل روبه‌رو هستیم، در توسعه این شرکت مشکلاتی به وجود آمد.
 
فرماندار شهرستان اشکذر با بیان اینکه استقرار صنایع آلاینده از بخش عقدا تا شهرستان مهریز بنابر دستور استاندار یزد ممنوع است، گفت: در این دو سال تمامی بخش‌های پیگیر این موضوع پای کار بودند و باتوجه به اینکه استان یزد در زمینه دانش‌بنیان در کشور پیشرو است، شهرستان اشکذر نیز از این قاعده مستثنی نیست و جوانان این شهرستان حضور پررنگی در پیشبرد اهداف استان دارند.
 
ردائی ادامه داد: درخواست داریم تا در راستای اسقرار پارک علم و فناوری در این شهرستان یکی از شهرک‌های صنعتی به این امر اختصاص داده شود.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: با تمام دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌هایی که علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران وجود داشته و دارد و موج‌سواری دشمن بر جریانات داخل و علیرغم تمام تلاش‌های دشمن در راستای جلوگیری از پیشرفت این کشور، با اتحاد و پشتکار ملت ایران امروز در جایگاهی قرار داریم که بنابر گفته خود غرب از نظر سیاسی و نظامی ابرقدرت محسوب می‌شویم.
 
فرماندار شهرستان اشکذر ادامه داد: ایستادگی، صبوری، مقاومت مردم و تقدیم خون شهدا در راستای دفاع از کشور و برقراری امنیت باعث شد تا این کشور در تمام عرصه‌ها و میدان‌ها خوش بدرخشد.
 
وی تصریح کرد: منکر اینکه مردم از نظر اقتصادی تحت فشار هستند نیستیم، اما باید منصفانه به دستاوردهای این دولت در زمینه اقتصادی بنگریم تا متوجه شویم که شرایط اقتصادی در این دولت تا حد بسیاری کنترل شده است.
 
ردائی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری عنوان کرد: بنابر گفته مقام معظم رهبری ما به قله نزدیک هستیم، و این مهم با صبر و شکیبایی مردم و راهبری مقام معظم رهبری محقق شده است.
 
فرماندار شهرستان اشکذر همچنین با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۲ بیان کرد: دشمن تلاش کرد تا با ایجاد ناآرامی‌هایی در کشور به ویژه در سال گذشته، شرایطی را برای سال جاری ایجاد کنند تا حضور حداقلی مردم در انتخابات را رقم بزنند.
 
وی ادامه داد: برای دشمن جنسیت، قومیت، زن و کودک و .... اهمیت ندارد و این را در جریان غزه مشاهده کردیم، بنابراین باید بدانیم که دشمن تنها به دنبال منافع خود است.
 
ردائی عنوان کرد: حضور مردم در انتخابات یک امر مهم است و این حضور است که دشمن را ناامید خواهد کرد.

گفتنی است دوازدهم بهمن‌ماه، با حضور فرماندار شهرستان اشکذر و جمعی دیگر از مدیران کل استان در جمع پرسنل شرکت لیلیان بافت، ضمن برگزاری مراسم جشنی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، زنگ انقلاب به صدا درآمد.