در کتابخانه عمومی مرحوم ذاکری انجام شد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی‌نسب" فرماندار با همراهی اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر با هدف گرامیداشت 24 آبان‌ماه، روز کتاب و کتابخوانی و کتابدار در کتابخانه ذاکری اشکذر حضور یافت.

هادی نسب در این گردهمایی ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی به همه متولیان و فرهیختگان عرصه کتابخوانی در شهرستان، با اشاره به مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا و لزوم تعطیلی کتابخانه‌ها، بر استفاده بهینه از فضای مجازی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه در بین آحاد جامعه تأکید کرد.

فرماندار شهرستان اشکذر در ادامه همچنین کسب رتبه اول کشوری کتابخوان گروه سنی جوان توسط «اعظم دهقانی اشکذری» را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: در راستای پر کردن اوقات فراغت مردم بویژه در این شرایط شیوع ویروس کرونا و لزوم در خانه ماندن مردم، کتاب در سبد کالای فرهنگی خانواده‌ها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار باشد.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر در پایان از بخش‌های مختلف کتابخانه عمومی مرحوم حاج شیخ بمانعلی ذاکری بازدید کرد و درجریان برنامه‌ها و فعالیت‌های این مرکز قرار گرفت.

گفتنی است در  بیست و هشتمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی که با شعار «دانایی؛ مانایی» و از ۲۴ تا ۳۰ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت؛ برنامه‌های فرهنگی متنوعی از سوی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر از جمله طرح هفت روز هفت کتاب، نشست کتابخوان، مسابقه هایکو کتاب، غبار روبی قبور شهدای شهرستان، مسابقه نقاشی، برگزاری کارگاه آموزشی اجرا خواهد شد.