ردائی در مراسم تجلیل از امدادگران در هفته دولت:

گستره فعالیت‌های هدفمند هلال احمر در شهرستان کاملاً مشهود است

روح الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در نشست تخصصی با امدادگران، نجاتگران و اعضای شورای اجرائی شهرستان اشکذر در هفته دولت، با تقدیر از خدمات ارزشمند امدادگران در سیل اخیر شهرستان، خاطرنشان کرد: گستره فعالیتهای هدفمند هلال احمر در شهرستان کاملاً مشهود است.

ردائی  با اشاره به نقش آموزش‌های همگانی، تاثیر پذیری آن در زندگی عمومی، خلق هنجارهای عملگرا در حوزه امداد و نجات، گسترش آموزه های ایمنی را از الزامات ضروری در جامعه دانست.

فرماندار شهرستان اشکذر در ادامه با اعلام حمایت و پشتیبانی کامل از طرح ها و پروژه های هلال احمر شهرستان،  با اشاره به پیگیری های مستمر شعبه اشکذر و دستور مساعدت استاندار محترم در سفر به شهرستان و مصوبه شورای معاونین استان در احداث پایگاه امداد و نجات بین جاده ای شهرستان با مشارکت فولاد آلیاژی و نیروگاه‌های شهرستان، گفت: ریل گذاری بسیار خوبی در این مدت انجام شده است.

 حجت الاسلام والمسلمین شعشعی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد،  در ادامه این جلسه، با تشکر و قدردانی از امدادگران و نجاتگران و داوطلبین شهرستان در همکاری و حضور توانمند در حادثه سیل شهرستان و ارائه خدمات به آسیب دیدگان مناطق مختلف شهرستان، مسیر حرکت روبه پیشرفت در شهرستان در زمینه های آموزش، جذب و هدایت عملیاتی امدادگران را ستودنی دانست.

سید کاظم بزاززاده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر در ابتدای مراسم، با ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات انجام شده در یکسال اخیر، برنامه ها و پروژه های در دست اجرا، توانمند سازی و تخصصی کردن واحدهای عملیاتی امداد و نجات شعبه را از اولویت‌های  شعبه عنوان کرد.

وی ضمن تشکر از حمایت‌های مدیرعامل و مسئولین استانی هلال احمر،  فرماندار شهرستان و حمایت‌های صنایع، تجلیل از امدادگران را از برنامه های اثر بخش در تقویت روحیه این جامعه فعال عنوان کرد.

شایان ذکر است، این مراسم با اهدای لوح تقدیر از سوی فرماندار، مدیرعامل جمعیت هلال احمر، و اهدای هدیه‌ای به پایان رسید.