فرماندار اشکذر مطرح کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی‌نسب" فرماندار و رئیس ستاد چهارمین یادواره سرداران و 305 شهید شهرستان اشکذر با صدور پیامی با گرامی‌داشت یاد و خاطره 4000 شهید استان یزد از برپایی با شکوه و معنویت چهارمین یادواره شهدای این شهرستان، تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار شهرستان اشکذر در پیام خود آورده است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون        169 آل عمران

 

درود خدا بر ارواح پاک و طیبه مجاهدان راه حق و آنها که شمع محفل بشریتند، شهدای بزرگواری که همچون شمع سوختند تا راه را برای امروز امت اسلامی و جامعه بشری روشن کنند و سلام و درود بر خانواده معظم و معزز شهدا.

بدون تردید به تصویر کشیدن آرمان‌های شهدا و ایثارگری این جوانان عاشق شهادت، با گفتمان‌سازی میثاق شهدا و ارائه یک الگوی ارتباطی میان مردم و شهدا امکان‌پذیر خواهد بود؛ بنابراین هر چه بیشتر در این آموزه‌ها تأمل و تفکر گردد، می‌توان به نتایج بهتری دست یافت و در راستای تحقق شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان امروزی، بر مشکلات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی فائق آمد و یقیناً این مهم با همکاری و همراهی همگان دور از دسترس نیست.

برگزاری چهارمین یادواره سرداران و 305 شهید شهرستان اشکذر، فرصت مغتنمی برای انتقال پیام این عزیزان به عموم مردم بویژه جوانان و معرفی نقش و جایگاه شهرستان اشکذر در انقلاب و دوران دفاع مقدس است.

اگرچه با توجه به مقدورات برگزاری یادواره‌های شهدا در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت محدودیت‌ها، باید برنامه‌ها را اولویت‌بندی نمود؛ لکن باید توجه نمود که برگزاری یادواره‌های شهدا با همه این محدودیت‌ها، دارای دستاوردی ماندگار باشد و فرهنگ دفاع مقدس و سبک زندگی شهدا را ترویج دهد؛ لذا کار ستاد چهارمین یادواره شهدای شهرستان با برگزاری مراسم تمام نشده و باید در راستای تأثیر عمیق بر جامعه و خدمت‌رسانی به مردم، ادامه داشته باشد.

بسی شایسته است از برای برگزاری چهارمین یادواره شهدای شهرستان اشکذر در مجتمع آموزشی کوثر، از کلیه دست‌اندرکاران، دلسوزان و نیروهای خدوم و ارزشی شهرستان به ویژه عوامل اجرایی ستاد چهارمین یادواره شهدای شهرستان، حوزه‌های بسیج، بخشداران، دهیاران، شهرداران و شوراهای اسلامی شهرستان اشکذر و تلاش اصحاب رسانه و سیمای مرکز یزد و سایرین که در برگزاری شایسته این مراسم و پخش تلویزیونی زنده و اینترنتی تلاش نموده‌اند، تشکر و قدردانی نموده و این زحمات با ارزش آنها را ارج نهاده؛ انشاالله موجبات تجدید میثاق مردم عزیز ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرستان با آرمان‌های شهیدان و تداوم راه اسلام و قرآن و انقلاب باشد.

در پایان بار دیگر حضور باشکوه خانواده‌های محترم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، مسئولان و مدیران شهرستان، بسیجیان و میهمانان و مدعوین این مراسم را گرامی داشته و امیدواریم در پناه حق محفوظ و مؤید باشند.

والعاقبه للمتقین

 

هادی هادی‌نسب

فرماندار شهرستان اشکذر